2013. július 31., szerda

6.rész: A dal

Már kezdett nagyon esteledni és inkább hazaindultunk. Most nem külön-külön. Mire hazaértünk mindenki aludt. Én gyorsan felmentem lezuhanyozni és lefeküdtem aludni. Reggel mire felkeltem mindenki fent volt. Igazából én kiabálásra keltem. Gyorsan lerohantam:
-Mi az, valami baj van, hogy így kiabáltok??
-Nincsen baj -mondta Zayn
-Akkor?? -kérdeztem türelmetlenül
-Csak ma 2-re be kell mennünk Paulhoz elénekelni a következő dalt -mondta Harry
-Oooh, értem -mondtam - de ezen miért kiabáltatok??
-Csak ma pont nem akartunk bemenni. Tök rossz idő van és ezért fáradtak is vagyunk -mondta Liam
-Okéés. Akkor 2-re pihenjétek ki magatokat! -mondtam mosolyogva
-Oké. Kívánságod számunkra parancs -mondta röhögve Niall
-Ebbe egyetértek -mondta Harry és Zayn együtt és persze ők is röhögtek
-Én is -mondta Liam
-Nekem Eleanornak a kívánsága parancs -mondta Lou és odament hozzá megcsókolni
Ezen mind röhögni kezdtünk. Még beszélgettünk egy kicsit. Dél volt, erre megszólalt Niall:
-Ki éhes? Én nagyon.
És ezen szintén röhögtünk.
-Együnk akkor valamit -mondtam 
-Jaja, addig úgyse nyugszol -mondta Zayn nevetve
-Hahahaa.. Eszünk végre??? -kérdezte Niall
-Jó nyugi van haver -mondta Harry
Nekiálltunk enni. Volt otthon valami normális kaja. Azt mind megettük. 1 óra lett.
-Bella segítesz elmosogatni? -kérdezte Liam mosolyogva
-Perszee -mondtam mosolyogva
Liam adta az edényeket én mostam és a végén eltörölgetett. Hamar végeztünk. Fél2 volt.
-Nah mennyél készülődni lassan mentek -mondtam
-Jójó -mondta Liam
Ilyenkor valaki megszólalt a lépcsőről:
-Nem-nem, Bell te is jössz velünk -mondta Harry
-Ééén?? -kérdeztem nyitott szájjal
-Igen, meg Eleanor is -mondta
-De miért kell elmennem??
-Hogy mondj véleményt a dalunkról, meg szeretné Zayn is, ha ott lennél -mondta és kacsintott egyet
-Nah jó elmegyek -mondtam mosolyogva
-Jeeeeee! -futott le Zayn a lépcsőről odajött hozzám és adott egy puszit az arcomra
-Nah most már tényleg mennyünk öltözni -mondtam nevetve
Mindenki felment és egyszerre jöttünk le. Háromnegyed2-re végeztünk is. Gyorsak voltunk. Az én ruhám így nézett ki: 

-Huu, de csini vagy -mondta Zayn
-Köszi -mondta mosolyogva és adtam egy puszit az arcára
A többiek persze észrevették:
-Mii? Mi van?? Közöttetek valami románc van? -kérdezte Niall
-Hát őő.. Most inkább mennyünk el ne késsünk.-mondtam
-Jah ez igaz -mondta Zayn
Elindultunk és pont 2-re odaértünk.
-De pontosak vagytok -mondta Paul
-Ugye?? -kérdezte Harry nevetve
-Ooo szia! Engem Paulnak hívnak és téged? -kérdezte tőlem
-Szia! Engem Bella Stylesnak. De hívj csak Bellának -mondtam mosolyogva
-Szóval te vagy Harry tesója? -kérdezte
-Igen -mondtam mosolyogva
-Sokat hallottam rólad. De most kezdjük el a zenét -mondta
Harry: Maybe it's the way she walked straight into my heart and stole it ...Zayn: I said "can you give it back to me?" She said "never in your wildest dreams"
Miközben Zayn énekelt csak rám nézett.
Közös: And we danced all night to The best song ever We knew every line 3-ig elénekelték.
-Gyerekek ez szuper, készen is vagyunk -mondta Paul -mehettek haza
-Oh yeah -mondta Niall
-Sziasztook!

Remélem elég hosszú:) 2 komi után hozom a 7.részt:)) Komiba, hogy tetszett-e :D

4 megjegyzés: