2013. július 21., vasárnap

1.rész: Harry kérdése

Reggel 08:30 volt és mindenki lent reggelizett a konyhába, kivéve Harry. Egyszer csak csenget valaki.
-Nyitom! -mondtam
Nem hittem a szememnek. Harry állt előttem. Lefagytaam..
-Nah miaz? Meg se ölelsz hugi? -kérdezte szomorkásan
-Deeeee -mondtam és olyan erősen öleltem mint tudtam
-Azért had kapjak levegőt is -mondta nevetve
-Jajj, bocsi.. De hogy-hogy most jössz?? Nem is szóltál -kérdeztem és bevágtam a 'durcit'
-Azért, hogy meglepetés legyen. Ne sértődj meg Bell -mondta.. És persze, hogy 'Bell'-nel hív, látom még most se felejtette el. Utoljára így 2 éve hívott amikor találkoztunk.
-Jólvanna -mondtam nevetve
-Szia drágaságom -ment oda anyja és ő is tiszta erejéből megölelte
-Szia anyja. De mi van, mindenki megakar fullasztani??? -mondta nevetve
-Lehet -mondtam röhögve
-Látom még a humorod mindig megvan -mondta Harry mosolyogva
-Hát persze :DD
-Hello kisfiam -mondta apu
-Hello apa és HÉÉ! Már nem vagyok kisfiú... -mondta Harry és ő is bevágta a 'durcit'
-De hasonlítotok Belluskával. -mondta anyja mosolyogva
-Oooh bocsánat NAGYfiam -mondta apu nevetve és persze hangsúlyozta a 'NAGY'-ot
-Azért áám -mondta Harry -Igazából azért jöttem ilyen hamar vissza Magyarországra, mert szeretnék valamit kérdezni...!
Nah ezzel a mondatával rám hozta a frászt. Harry nagyon komoly lett, pedig sose szokott az lenni.
-Miaz? -kérdeztem
-Valami bajj van?? -kérdezte anya
-Igazából tőled szeretnék kérdezni valamit Bell. -mondta szintén komolyan
-Mondd máár... -türelmetlenkedtem
-Visszautaznál velem Londonba a nyárra?
-Várjunk csak.. Hogy micsodaa?? -kérdeztem meglepődően
-Nah? Mi a válaszod?
-És anyáék?
-Kicsim, ne aggódj értünk. Már lassan 18 leszel és saját döntéseket hozol. Ne foglalkozz velünk, mi el leszünk itthon, te nyugodtan elmehetsz -mondta anyum mosolyogva
-Biztos?
-Persze. Bellus azt csinálsz amit akarsz -mondta apu is mosolyogva
-Hát jó.. Akkor elmegyek Londonba -mondtam én is mosolyogva
-Jee.. Akkor menjél pakolni, mert másfél óra múlva indul a gépünk -mondta Harry sürgetve
-Jól van, megyeek máár -mondtam nevetve
Gyorsan fogtam egy nagy bőröndöt és belepakoltam a fontos holmikat. 1 óra alatt össze is rakodtam.
-Kész vagyoook! -ordítottam
-Okéé. Akkor indulunk is -mondta Harry
Még azért búcsút vettem anyuéktól, hisz egész nyáron nem látom őket.
-Majd hívjatok, hogy minden rendben van-e okés? -kérdezte anyu
-Hát persze! De ugye azért hiányozni fogok? -kérdeztem mosolyogva
-Jajj kicsim, hogy kérdezhetsz ilyet.. Persze, hogy hiányozni fogsz -mondta anyu és apu is bólintott
-És éééééééééén? -kérdezte Harry és közbe röhögött
-Te is Harry nyugii.. -odamentek anyumék hozzá és őt is megölelték velem együtt
-Nah menjetek, mert lekésitek a gépet! -mondta apu  
-Jó-jó indulunk! Sziasztooook! -mondtuk egyszerre Harryvel
-Sziasztok!
Pont akkor értünk ki mikor megérkezett értünk a repülőgép. Az út másfél óra volt. Utána pedig taxival mentünk Harryék házához. Odaértünk és én azt hittem, hogy álmodok. Az én kis bátyusom ebbe lakiiik? Nem akartam elhinni. Mire beértünk az összes 1D tag ott ült a kanapén, kivéve ugye Harry.
-Hellosztok! -mondta Harry
-Jah hello -mondták
-Bemutatom az én kis hugicámat Bellát.
-Sziasztok! -mondtam félénken
-Szia! Engem Zayn-nek hívnak -mondta kedvesen
-Tudom mindenki nevét, nem kell bemutatkozni -mondtam nevetve és a többiek is nevettek ezen
-Gyere megmutatom a szobád -mondta Zayn
-Köszi, kedves vagy -mondtam mosolyogva
Amikor megmutatta, hogy ez az én szobám nem is akartam elhinni. Ez a szoba akkora volt mint otthon a nappali meg az étkező együtt..
-Úristeen.. Ez az én szobám??
-Igen és ez pedig itt a saját fürdőszobád -mondta és kinyitotta az ajtót
-Jesszus. Hát ezt nem gondoltam volna
-Tetszik? -kérdezte Zayn
-Már hogyne tetszene? -nevettem
-Akkor jó, ha bármi baj lenne vagy ilyesmi csak szólj -mondta mosolyogva és elment
Én szépen lassan kipakoltam. 1 órába telt. Már 15:23 volt. Lementem a fiúkhoz.
-Ti éhesek vagytok? -kérdezte Niall.. Ki más? :D
-Én nem nagyon -mondta Zayn
-Én se -mondta Liam
-Én see-mondta Harry
-Én most nem, most ettem répát -mondta Louis
Ezen kicsit nevettünk.
-Nah és te Bella? Éhes vagy? -kérdezte Niall
-Picit
-Akkor együnk már valamiit! Én is meg Bella is éhees! -mondta Niall türelmetlenül
-Menjetek el enni valamit! -mondta Harry
-Hát jó. Bella benne vagy?
-Aha
Elmentünk a Nando's -ba enni. Hova máshova mentünk volna Niallal??:D Leültünk egy asztalhoz és neki kezdtünk enni.
-Nah és mesélsz magadról valamit? -kérdezte mosolyogva
-Persze.. Hát 17 éves vagyok, 3 hónap múlva leszek 18. Szeretek szórakozni a barátaimmal, de konkrét LB-m nincsen. Hát így ennyi. Jah és még az, hogy kicsit visszahúzódó vagyok.
-Oooh oké. Arra már rájöttünk -mondta nevetve

Nah milyen eddig?? Tetszik ez a rész? Komiba írjátok le, kíváncsi vagyok rá és ami nem tetszik benne azt majd megpróbálom kijavítani :) 1 komi után hozom a 2. részt :))

2 megjegyzés:

  1. Nagyoon jó:) nekem nagyon tetszik;) Hamar hozd a kövit már alig vároom:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Örülök neki:) Hát megpróbálom ma megírni, mert holnap megyünk nyaralni:/ Sietek:) Ma este szerintem kint lesz:)

      Törlés