2013. július 21., vasárnap

2.rész:Eleanor is hozzánk költözik

Lassacskán megettük és indultunk haza. 16:05 értünk haza.
-Nah jól laktatok? -kérdezte Harry nevetve
-Jól ám, ugye Bella? -kérdezte Niall
-Jaja -mondtam röhögve
A többiek is nevettek. Niall, Harry, Louis leültek a tv elé. Liam takarított. Odamentem hozzá:
-Szia! Mizujs?
-Szia! Áhh semmi, fáradt vagyok. Veled?
-Semmise. Segítek -mondtam mosolyogva
-Köszi.. Legalább te segítesz a többiek olyan lusták -mondta kicsit nevetve
-Figyu én majd takarítok tovább, te csak feküdj le. Nagyon fáradtnak tűnsz.
-Biztos?? Hát nem csodállom.. reggeltől dolgozok -mondta
-Igen! Nah viszláát -mondtam röhögve
-Okéé! Te akartad!! Viszláát -mondta és ő is elröhögte magát
17:00-ra végeztem is.
-Aztaa.. te aztán tudsz takarítani -mondta Zayn mosolyogva
-Köszi -mosolyogtam vissza -Nah de én szerintem felmegyek a szobámba
-Okés!
Niall, Harry és Louis még mindig tv-ztek. Liam aludt. Zayn meg csak lejött és most ott ül a széken. Visszafordultam és odamentem hozzá:
-Valami baj van?
-Á dehogy -mondta mosolyogva mikor meglátott
-Akkor oké -mosolyogtam és most már télleg felmentem a szobámba
Elmentem megfürödni és ledőltem az ágyba. Eszembe jutottak anyáék. Ááá.. elfelejtettem őket felhívni. Gyorsan tárcsáztam a számukat, 2 csörgés után fel is vették.
-Szia anya!
-Szia kicsiim! Akkor épségbe odaértetek. Miújság?
-Semmise. Veletek?
-Semmi.
-Anyu nekem most le kell tennem. Itt kiabálnak nekem a fiúk. Sziasztok! Majd holnap hívlak titeket:)
-Okés szia!
Letettem és rohantam le.
-Igeeen??
-Bella bemutatom neked Eleanort -mondta Louis
-Ismerem. Amúgy szia engem Bella Stylesnak hívnak. -mondtam mosolyogva
-Szia, az én nevemet tudod úgy is, de nem baj. Engem Eleannor Caldernek hívnak. -mondta kedvesen
-Oksi.
-És azt szeretnénk mondani, hogy ő is itt fog lakni velünk. Nem baj? -kérdezte Louis
-Dehogyis baj, sőt inkább jó. Legalább nem csak én leszek lány -mondtam nevetve
-Akkor jó -mondta mosolyogva Louis és elvitte Eleanort, hogy megmutassa a szobáját.
Ennek én nagyon örültem. De most télleg, nem csak én leszek lány és ő vele is tudok beszélgetni meg ilyenek. Bár én nem nagyon szeretek barátkozni, vagyis nem szerettem a gimibe. De ez most fura, a gimibe nem szeretek barátkozni de itthon meg igen. Hát egy nap alatt szerezetm 5 új barátot. Liamot, Niallt, Zaynt, Louist és Eleanort. Harryt meg már ismertem :D
-Én visszamegyek a szobámba!
-Okés -mondta Zayn
Szépen lassan felgyalogoltam a lépcsőn. Már 18:00 volt. Húú de siet az idő, nah mind1. Felmentem a szobámba és átöltöztem pizsibe. Nagyon fáradt voltam már. Lementem még1-szer és vacsiztam. Mire mindennel kész voltam végre elmentem aludni 18:50-kor. Egyszer csak felkelek arra hogy valaki bejön a szobámba.
-Fent vagy még? -kérdezte halkan
-Kivagy??? -nagyon megijedtem -létszí ne hozd rám a frászt mond már el!
-Bocsi, nem akartalak megijeszteni és Zayn vagyok -mondta mosolyogva
-Húú.. megijedtem
-Még egyszer bocsi -mondta és odaült mellém
-Őőő semmi. A többiek már alszanak?
-Igen. Csak én vagyok fent. De láttad te mennyi az idő?
-Őőő neem.. -mondtam és megnéztem -HAJNALI HÁROOM??
-Igeen! De ne kiabálj, nem akarom, hogy felébredjenek a többiek.
-Oksi, bocs. De mit akarsz te tőlem?? -kérdeztem nevetve
-Csak megakarlak ismerni. -mondta mosolyogva
-Hajnali 3-kor?? -ezen már röhögtem szó szerint
-Hát igen.
-Okéé..
-Nah miket szeretsz???
Elmondtam ugyan azt neki mint Niallnak. És amikor elmondtam neki valami zajj volt.
-Mi volt eez? -kérdeztem nagyon halkan
-Azt hiszem Harry felkelt.
-Honnan tudod, hogy ő??
-Mert csak ő szokta ilyen hangosan becsukni/csapni az ajtót. Jah meg persze csoszogni.
-Ooh..
-Van egy kis baj..
-Micsoda?
-Nem láthat meg itt, ha benéz.. Azt hiszi még történt valami.
-Basszus igazad van.. Őőő bújj el a fürdőbe!!
Gyorsan befutott a fürdőbe és ebbe a pillanatba nézett be hozzám Harry. Én tetettem, hogy alszok, de nagyon nehéz volt. Majdnem elröhögtem magam. Nálam mindig ez van. És végre kiment. Zayn kijött a fürdőből.
-Azt hiszem jobb lesz, ha mész. -mondtam
-Hát szerintem is. Szia jóéjt -mondta és megsimogatta az arcomat
-Szia! Neked is!

Próbáltam minél előbb meghozni ezt a részt. Remélem hosszú lett :) Én holnap csak este leszek itthon, szóval csak akkor tudom meghozni a 3. részt. Komiba írjátok meg, hogy tetszett-e. 2 komi és hozom a 3.részt:)

4 megjegyzés:

  1. Törpe rohadtul tetszik :D Ès mielott megkerded talaltam nyilt wifit. Orulok hogy El is Harryeknel lakik, hogy Niallel es Zaynnel is ilyen gyorsan megismerkedett Bells. Varon a kovi reszt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök nekii:D Még1 komment és hozom:) Vagyis megírom:D

      Törlés