2013. július 27., szombat

4.rész:A titkos randi

Reggel úgyszintén korán keltem, 06:30-kor. Csak én voltam fent. Gondoltam reggelizek és elmegyek fürödni és majd utána rakodok ott össze. Mire lejöttem a fürdőből Eleanor is fent volt.
-Jóreggelt -mondtam
-Jóreggelt
-Mizujs? -kérdeztem
-Semmi, még ébredezem. Veled?
-Semmise. Figyu te menj el fürödni meg ilyenek és felébredsz én addig összerakodok.
-Nem kell segítség?
-Nem -mondtam mosolyogva -Nah most menjééél!!
-Jó-jó megyek is -mondta nevetve
Mire összerakodtam meg ilyenek 08:00 volt. Eleanor lejött.
-Nah még mindig fáradt vagy?
-Ááá, dehogy -mondta
Ilyenkor jött le Louis, ő már fel volt öltözve és tök boldogan jött le.
-Jóreggelt -mondtuk egyszerre Eleanorral
-Nektek is! Héé, Eleanor nem megyünk el egyet sétálni? -kérdezte Louis és odament Eleanorhoz megpuszilni
-De elmehetünk, úgy sincs itthon már semmi munka, ugye Bella?
-Nincs -mondtam nevetve
-Akkor mi elmegyünk
-Oksi sziasztok!
-Szia! -mondták egyszerre
Kicsit leültem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t. Minden csatornát végig néztem egyiken se volt semmi jó. Mire felkeltem Zaynek mentem neki.
-Bocsi véletlen volt. Nem figyeltem a lábam elé -mondtam és belenéztem a szemébe
-Ááá, ez az én hibám volt. -mondta kedvesen és mosolygott rám
-Kérsz reggelit? -kérdeztem
-Most nem, nem vagyok éhes, de köszi, hogy megkérdezted -mondta mosolyogva
-Oksi.
-Figyu Bella. Szeretnék tőled kérdezni valamit.
-Mit??
-Őőőmm, hát..
-Nyögd már ki -mondtam nevetve
-Eljönnél velem valahova?
-Ezt vegyem randi kérésnek? -kérdeztem mosolyogva
-Hát igen -mondta nevetve -Nah, akkor eljönnél?
-Igen
-Oksaa. Akkor ma 3kor?
-Jó, de hol? -kérdeztem
-Majd megtudod -mondta és adott egy puszit a homlokomra majd visszament a szobájába
Én is mentem a sajátomba. Bekapcsoltam a gépet és facebookoztam egy kicsit. Gondoltam csinálok egy új profilképet. 10 perc után csak tudtam normálisat is csinálni, ami így nézett ki:
Itt most egy kicsit sötétebb hajam van. Feltettem profilképnek és utána ki is kapcsoltam a gépet. Megnéztem mennyi az idő, dél volt. Ilyen gyorsan telik az idő? Lementem a fiúkhoz.
-Együnk már valamiit, éhen halok. -mondta Niall
-Jól van nyugi Niall. Elmegyünk kajálni -mondta Zayn
-Oké, Nando's-ba menjünk!!! -parancsolta Niall
-Nah menjünk mert addig sose nyugszik a mi kis manónk -mondtam nevetve
A többiek is nevettek rajta. Elindultunk a Nando's -ba. Mire odaértünk negyed1 volt. Niall gyorsan megette a kaját. A többiek nem annyira, én se. Háromnegyed1-re már mindenki megette. Indultunk haza. Én gyorsan beszaladtam a szobámba, mert lassan 3óra és még elő se készítettem a ruhám. Keresgettem, keresgettem, de nem találtam semmi jót. És végre találtam egy szépet, nekem nagyon tetszett. Ilyen volt:
Letettem az ágyra és mentem a fürdőbe. A hajamat megcsináltam masniba. Megnéztem mennyi az idő, már negyed3??? Gyorsan rohantam a ruhához és felvettem. Végül is gyorsan végeztem. 3-ig ott ültem az ágyamon és gondolkoztam mindenen. Amikor kinéztem a ház elé ott állt Zayn egy kocsival. Gyorsan siettem le.
-Szia! -mondtam kipirulva
-Szia! Gyönyörű vagy -mondta kedvesen
-Köszi, te is jól nézel ki -mondtam nevetve
-Oooh köszönöm -mondta és kinyitotta nekem az autó ajtaját.
-Nah szóval, elmondod, hogy hova megyünk?
-Majd megtudod -mondta és bekötötte a szemem
-Hééé!
-Nem akarom, hogy meglásd amikor odaérünk, majd én foglak odavezetni -mondta
-Jó, csak neki ne vezess semminek -mondtam nevetve
-Nyugi, nem olyan vagyok -mondta
Odaértünk és vezetett szépen lassan. Amikor levette a szememről a kendőt nem tudtam, hogy mit mondjak. Piknikezni mentünk. Olyan szép volt. A vízparton és mellettünk gyertyák. El se tudtam képzelni, hogy ilyen helyen vagyok. Sose voltam.
-Nah, tetszik? -kérdezte mosolyogva
-Hogyne tetszene? Köszönöm szépen -mondtam és odamentem hozzá megölelni szorosan
-Akkor örülök neki. Ez csak semmiség, ahhoz képest, hogy ilyen gyönyörű vagy -mondta és ő is megölelt
-Köszi -mondtam kipirulva
-Szívesen.
Elbeszélgettük az időt. Este 20:45 lett.
-Pfú, de gyorsan megy az idő.
-Jaja! De most meggyújtjuk a gyertyákat. Így lesz igazán szép minden. -mondta mosolyogva
Meggyújtottuk majd megöleltük egymást és néztük a csillagokat.

Remélem tetszett ez a rész. A kövit szintén 2 komi után hozom :)



4 megjegyzés:

  1. Jóó lett :DD Csak pls több izgalmat írj egy részbee. Mert lusta vagyok kivárni a következőt xD Amúgy furcsállottam a ruhát a piknikhez. De azon kívül jóó voolt :DD

    VálaszTörlés