2013. július 23., kedd

3.rész:Megtudom, hogy Zayn-nek tetszem

Reggel nagyon korán keltem. 07:00-kor. Csak én voltam fent. Egyszer csak valaki halkan jön le a lépcsőn. Eleanor volt az.
-Jajj, ugye nem keltettelek fel? -kérdeztem
-Nem, dehogy -mondta kedvesen
-Kérsz reggelit? Most kezdtem el.
-Aha egy kicsit kérek. Segítsek? -kérdezte
-Nem kell köszi, boldogulok -mondtam nevetve
15 perc alatt el is készült. Kitettem mindenkinek a reggelijét az asztalra. Mi Eleanorral elkezdtük enni és beszélgettünk.
-Nah és mit szeretsz csinálni? -kérdezte Eleanor
-Háát szeretek a barátaimmal hülyülni, bulikat csapni. Kicsit visszahúzódó vagyok. Nincsen legjobb barátnőm/barátom. Nah és te?
-Én is szeretek szórakozni. Nekem sincs legjobb barátnőm, nekem ott van Louis *-* -mondta -És neked volt barátod
-Hát igen volt egy. Még régebben. De nem szeretnék róla beszélni.
-Ugye nem ütött meg vagy ilyesmi?
-Neeeem, dehoogy.. -mondtam
-Te szakítottál vele?
-Aha
Mire megettük a kajáinkat meg beszélgettünk felkeltek a fiúk is. Szépen lassan egymás után jöttek le.
-Jóreggelt -mondtuk Eleanorral egyszerre
-Nektek is -mondta Zayn
-Jóreggelt -mondta Harry, Liam egyszerre
-Szintén -mondta Lou és odament adni egy puszit Eleanornak
-Mi ez a fincsi illat? -mondta Niall
Ezen mindannyian röhögtünk.
-Először is neked is jóreggelt és igen van. Eleanorral csináltuk -mondtam mosolyogva
-Mikor keltetek ti? -kérdezte Zayn
-07:00-kor -mondtam nevetve
-Úristeen -mondta Harry
-Nah együüünk!! -mondta Niall
Ezen szintén röhögtünk.
-Már iiis! -mondta Lou nevetve
-Én addig felmegyek átöltözni -mondtam
-Oksi! Ügyelek, hogy Zayn ne menjen be hozzád -mondta Harry nevetve
Erre visszanéztem és odamentem Harryhez adni egy pofont. De persze nem nagyot. Ezen mind röhögni kezdtünk.
-Héééé!! Ezt még visszakapod -mondta
-Nem is volt nagy -mondtam nevetve -Nah de most már télleg felmegyek átöltözni
-Oké. -mondták
Gyorsan elmentem megfürödni és úgy öltöztem át. Valaki kopogott az ajtón.
-Igen??
-Bemehetek? -kérdezte Harry
-Persze!
Bejött a szobámba komoly arccal.
-Valami baj van? -kérdeztem aggódva
-Nem nincs, csak azt szeretném mondani, hogy te tudtad azt... hogy..
-Hoooogy?
-Zayn-nek tetszel? -mondta Harry
-Várjunk, micsoda?? -mondtam és gondoltam magamba, hogy tuti csak szívatni akar
-És ez komoly.
-Mondta neked vagy mivan?? -kérdeztem
-Hát igen, megkérdezte tőlem, hogy nem baj-e az, ha te tetszel neki.
-És te mit mondtál?
-Nem... Bella már 18 éves leszel, azt csinálsz amit akarsz. Ha járni akarsz vele akkor járhatsz, megengedem. De ha megbánt téged esküszöm megölöm.
-Jólvan nyugii -mondtam
-És te neked tetszik?
-Hát jó fej meg minden, de nem állok még kész egy új kapcsolatra.
-Hát oké. De azért randiznál vele? -kérdezte nevetve
-Talán -mondtam nevetve
-Naaaah???
-Nah jó igen -mondtam
-Okééés! -mondta -Nah de én most megyek szia!
-Szia!
Lefeküdtem az ágyra és csak ezek a szavak voltak a fejemben:
'Zayn-nek tetszel' meg, hogy 'Ha járni akarsz vele akkor járhatsz'
De én még nem állok készen egy új kapcsolatra, de viszont Zaynt se akarom megbántani. Hisz olyan kedves velem mindig és olyan szépen mosolyog. Felkeltem az ágyról és eszembe jutott:
-Miket beszélek én itt. Megígértem apuéknak, hogy nem jövök össze senkivel. És mivan, ha Zayn is megbánt?? Áááá nem tudoooom micsináljak!!
Egyszer csak kopog valaki. Liam volt az:
-Minden rendben van?
-Igen persze!
-Jah okés, csak elkezdtél kiabálni. Bemehetek? -kérdezte
-Aha!
-Köszi. Nah szóval mi a baj? -kérdezte és becsukta maga után az ajtót.
-Semmi..
-Jajj Bella lehet rajtad látni és nekem elmondhatod. Nem mondom el senkinek esküszöm.
-Nah jó elmondom. Szóval én régebben jártam valakivel aki összetörte a szívem mivel megcsalt és én ugye szakítottam vele.. apa pedig mondta, hogy még ne jöjjek össze senkivel, nehogy ő is összetörje a szívem..és Harry nemrég bejött hozzám megmondani, hogy Zayn-nek tetszem.. Meghogy, ha szeretnék vele járni, akkor nyugodtan járhatok.
-Úúúh... Nah és te, hogy döntöttél?
-Épp ez az, hogy nem tudom. Kedves srác meg minden, velem is tök kedves, de félek, hogy ő is megbánt.
-Figyu, én erre annyit tudok mondani, hogy szerintem megbízhatsz Zayn-be.. Ő nem olyan mint a többi.
-Biztos?
-Igen. De te tudod. Én most mentem Szia!
-Szia! -mondtam

Remélem ez a rész is tetszik nektek és elég hosszú :) 2 komi és hozom a 4.részt :))

4 megjegyzés:

  1. Sziaa Törpicúr :DD Jó a réész:DD Remélem Zayn majd randira hívja Bellát. És Bella majd valahogy rendezze le a szüleivel, hogy összejöhessenek. Bár a tiltott szerelem izgalmasabb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Oksii:DD Megpróbálok valami ilyesmit is beletenni:D

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! Olvasni
    is fogom! :) ♥

    VálaszTörlés