2013. július 28., vasárnap

5.rész: Még 1 randi??

Mire észbe kaptunk már 22:00 volt.
-Nem kéne már haza menni? -kérdeztem
-Hát de lehet -mondta és megölelt 
-Figyu, ugye a többiek nem tudják a randinkat és lehet külön kellene hazamenni, nem? -kérdeztem
-Télleg.. De Bella..
-Igen?
-Mikor mondjuk el a többieknek??
-Nem tudom még, de még ne mostanában, oké?
-Okés.
Először én indultam el haza. Szerencsére már mindenki aludt. Nem gondoltam volna, de mind1. Én még nem voltam fáradt ezért csak felmentem megfürödni és bekapcsoltam a gépem. Megnéztem facebook-ot. És megláttam hogy 34-en kedvelték a képem, meg még komit is írtak. Gondoltam megnézem unatkozásból kik lájkolják. És egyszer csak látom ezt a nevet: 'Zayn Malik'. És utána én is belájkoltam az ő profilképét. Asszem nagyon unatkoztam. Ekkor hallottam, hogy valaki hazajött. Zayn volt, ki más?
Kikapcsoltam kicsit a gépem és lementem enni. Zayn ilyenkor még ott ült az asztalnál.
-Szia -mondta mosolyogva
-Szia! Miért ülsz itt az asztalnál?
-Csak még1-szer visszaemlékszem a ma estére. Olyan jó volt. Te is jól érezted magad?
-Igen, nagyon -mondtam mosolyogva
-Akkor örülök neki -mondta ő is mosolyogva és adott egy puszit az arcomra
Elmentem a hűtőhöz és vettem ki egy kis vizet. 
-És.. eljönnél velem még1-szer? -kérdezte Zayn
-Úgy érted, hogy még1 titkos randi?
-Hát igen, akkor eljönnél?
-Őőő.. igen -mondtam mosolyogva -de mikor lenne?
-Holnap? Estefele, kb 6-kor? -kérdezte
-Hát oksi. De mit mondjuk a többieknek??
-Elmegyünk kaját vásárolni -mondta nevetve
-Nah, de most komolyan -mondtam én is nevetve
-Elmegyünk egy hosszú sétára ami sokáig tart -mondta röhögve
-Oké, ez jó -mondtam nevetve
Hajnali1 volt. Húú már ilyen korán ilyen jó kedvem van.
-De én most visszamegyek aludni, holnap reggel felszeretnék kelni -mondtam szintén nevetve
-Oksa, szia és jóéjt -mondta és adott egy puszit a homlokomra
-Szia! Jóéjt
Visszamentem szép lassan a szobámba. Mire bementem a szobámba hallottam, hogy valaki felkelt. Mivel csoszogott gondoltam, hogy Harry az. Mivel már visszafeküdtem az ágyba, lusta voltam felkelni és így nem mentem ki hozzá. Nagyon gyorsan el is aludtam. Reggel 11kor keltem. Már mindenki fent volt kivéve Zayn. Szépen lassan lementem. Éreztem valami fincsi illatot.
-Jóreggelt, mi ez a fincsi illat?
-Jóreggelt. Csináltam valami fincsi reggelit. De mi van, te pótlod Niallt? -kérdezte Eleanor
-Úgy látszik -mondtam nevetve
De amikor kimondta Eleanor a fincsi reggelit, abba a pillanatban Niall startolt le a konyhába.
-Milyen fincsi reggeliről van szóó?? -kérdezgetett
-Csak annyi, hogy Eleanor csinált reggelit -mondtam mosolyogva
-Ooohh.. kéreeeeek -kiabálta Niall
-Jó, várjáál -mondta Eleanor
-Áááá éhen haloook -nyafogott Niall
-Tessék itt a reggelid -tette oda Eleanor Niall elé - És itt a tied -nyújtotta felém a reggelit
-Köszi -mondtam mosolyogva -hmm, ez nagyon finoom
-Köszönöm.
Hamar meg is ettem, mert én is nagyon éhes voltam. Ááá, kezdek átváltozni Niall-á :DD Gyorsan felmentem a szobámba és átöltöztem. A ruha így nézett ki:
Utána megint lementem vagyis lementem volna. Amikor kimentem a szobámból abba a pillanatban összeütköztem Zaynnel. Tök fáradt feje volt, nem csodálom, hisz most kelt fel.
-Jóreggelt! -mondtam
-Jóreggelt! Pfú, de csini vagy ma is -mondta kedvesen
-Őő köszi -mondtam - Asszem gyorsan menjél le, mielőtt Niall befalja az összes reggelit
-Oké! -mondta és gyorsan futott le, én is mentem utána
Lementem és ezt beszélgették:
-Héé haver, hagyjál nekem is -mondta Zayn
-Jól van na.. Nyugi van, hagyok -mondta Niall
-Nah azért ám -mondta Zayn nevetve
Odamentem Eleanorhoz:
-Hogy ezek a fiúk min nem tudnak veszekedni -mondtam nevetve
-Ebbe egyetértek -mondta ő is nevetve
Gyorsan telt az idő. Már fél6 volt. Mivel ez a randi kicsit lazább lesz, ezért nem öltözök ki annyira és maradok ebbe a ruhiba. Zaynnel elindultunk és közbe mondta a többieknek, hogy elmegyünk sétálni meg ilyenek. Igazából télleg sétálni mentünk. És egy étteremnél kötöttünk ki.
-Meglepii -mondta Zayn
-Köszi -mondtam és megöleltem
Nagyon szép volt az étterem. Szépen kivilágítva meg minden. Főleg amikor 9kor kezdett sötétedni. Akkor olyan jó volt.


Itt a kövi réész:) Remélem ez is tetszik, lehet nem olyan hosszú mint a többi és ezért előre is bocsi :/ 2 komi és hozom a 6.réészt:)

2 megjegyzés: