2013. augusztus 8., csütörtök

7.rész: Bonyodalom 2/1

-Nah, akkor elmegyünk valahova kajálni? -kérdezte Niall, ki más?:D 
-Jah, menjünk -mondta Zayn
És ebbe mindenki beleegyezett. Gyorsan oda is értünk, mert nem volt messze. Beültünk egy étterembe és rendeltünk 7 személyre kajákat. Persze mindenki mást kért. Kicsit beszélgettünk. Volt amikor csönd volt, akkor én szakítottam meg. Végeztünk is 6órára. Elindultunk haza. Amikor hazaértünk, én felmentem a szobámba, Zayn pedig követett.
-Tudod, ma is nagyon csinos vagy -mondta Zayn és kacsintott egyet
-Öömm.. Köszi -mondtam mosolyogva
-Kérdeznék tőled valamit -mondta
-Oksi, kérdezz csak
-De ezt a szobádba kérdezném, ha nem bajj -mondta
-Jó-jó
Bementünk a szobámba. Zayn nagyon izgult.
-Nah szóval azt szeretném kérdezni...hogy.. -mondta Zayn
-Hooogy? -türelmetlenkedtem, mint mindig
-Lennél-e a barátnőm? -kérdezte
Ilyenkor azt hittem leáll a szívem.
-Várjunk, ez komolyan kérdezted?? -kérdeztem nyitott szájjal
-Igen -mondta és becsukta a számat -nah akkor mi a válaszod?
-Őő..hát....öömm..
-BELLA!! -parancsolt rám
-Jól van, igen szívesen lennék -mondtam mosolyogva és odamentem megölelni Zaynt
-JEEEEEE!!! És ezt elmondjuk a többieknek? -kérdezte
-Igen, mondjuk el -mondtam boldogan, ilyenkor senki se tud az utamba állni amikor ilyen jó kedvem van
-Ok-ok, te akartad -mondta ő is boldogan
Lementünk egymás kezét fogva. A többiek nem látták, hogy hogy jövünk le a lépcsőn, de utána odaálltunk eléjük.
-Ez-ez meg mi? -kérdezte Louis
-Igen mieez?? -kérdezte Niall szomorúan
-Én szerintem tudom -mondta Harry mosolyogva
-Én és Zayn járunk -mondtam boldogan
-Csak össze ne törd a szívét, mert nagy bajban leszel -mondta Harry
-Nyugi nem fogom -mondta mosolyogva Zayn
-Akkor viszont gratulálok -mondta Harry és megölelt mind a kettőnket
-Köszönjük -mondtuk egyszerre
-Gratulálok -mondta Liam és adott egy pacsit Zayn-nek engem viszont megölelt -jól választottál *súgta a fülembe* - én erre csak visszamosolyogtam
-Gratulálok -mondta Eleanor és megölelt mind a kettőnket ő is
-Hát grat tesó -mondta Louis és ő szintén pacsit adott Zayn-nek és engem meg megölelt
-Öőöőöőöőő.. grat -mondta Niall és elment
-Köszönjük szépen -mondtuk
-Figyu én felmegyek lezuhanyzok -mondtam Zayn-nek
-Jójó -mondta és adott egy puszit az arcomra
Gyorsan lezuhanyoztam. Már 7óra volt, hogy milyen gyorsan megy az idő. Már átöltöztem pizsibe, szeretek abba lenni. Így nézett ki a pizsim:
Szerintem tök cuki. Nah mind1. Lementem és ott ült a fotelba egy ismerős vendég.
-Sziaaa Belluuuus! -mondta és közbe futott hozzám
És ilyenkor felismertem. Ki más mint az én legőrültebb és legjobb barátnőm Sheryl.
-Sziaa Sheryl -mondtam és megöleltük egymást -mizujs veled? Hogy-hogy itt?
-Semmi különös. Képzeeld, ideköltöztünk LONDONBAAA -és ilyenkor mind a 2-en sikítottunk
-Naahh nyugi van lányook -mondta Liam
-Okok -mondta Sheryl
-Sheryl ismered a One Direction tagjait?
-Kicsit -mondta és kicsit elszégyellte magát
-Akkor bemutatom őket. Sheryl ő itt Liam, Niall, Louis, Harry, Zayn és Eleanor
-Sziasztok! Sheryl Lewis -mondta
-Sziaa -mondták egyszerre 
-Nah szóval ő itt a barátom Zayn. Ő itt a tesóm Harry. Ő itt Eleanor Louis barátnője. Ő itt Niall aki nagyon szeret enni és singli. Ő itt Liam aki jó tanácsokat tud adni és ő is singli. -mondtam mosolyogva
-Ooh okés. De én most megyek vissza anyuékhoz. Csak azt mondta, hogy mondjam meg a jó hírt és menjek is haza. Szóval sziasztook! -mondta Sherly
-Szia -mondtuk mind a 7-en egyszerre
Odametem Zayn-hez megölelni.
-Valaki nem éhes? -kérdezte Niall
-Én nem, csak szomjas. -mondtam
-Én se -mondta Zayn, Liam, Louis, Harry és Eleanor
-Jó akkor én eszek egyedül -mondta Niall
Ilyenkor megint csöngettek.
-Ahhj, megint ki az?? -kérdezte Zayn idegesen - Csókolom!!
-Nah ki az Zayn? -kérdeztem -Anyja? Te meg mit keresel itt????
Ilyenkor odajött Harry is:
-Valami baj van????
-Ami azt illeti...-mondta anyja és elkezdett sírni
-Anyja, te sírsz?? -kérdeztem és remegtem -mi a baj?? Mond már meeeg!!

Remélem izgalmas ez a rész :DD És bocsi, hogy ilyen későn hoztam, csak nem értem rá :/// Nah várjátok csak a következő részt:DDD :)) 2 komi után hozom a 8.részt:) Remélem várjátok :)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Megírom most a kövit, de csak holnap teszem fel:)

      Törlés
  2. Jó lett a réész :)) Kíváncsi vagyok hogy miért sírt Anyujuk. De te olyan kis köcsög vagy hogy nem mondod el XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:) Az biztos, hogy nem mondom el:PP Legyen csak neked is izgalmaas:P:D

      Törlés