2013. augusztus 9., péntek

8.rész: Bonyodalom 2/2

-Nah szóval.. apátok kórházban van -mondta anya és még mindig nagyon sírt
-Mi? Hogy micsoda? -mondtam és kezdtem elájulni amikor Zayn odajött és megfogott
Leültetett a fotelre. 3 percig nem tudtam semmit se mondani. És persze Harryvel is ugyan ez volt.
-Gyerekeim. Szólaljatok már meg könyörgööm -mondta anyu könyörögve
-De, miért, mi történt? Hogy történt? Mi van vele??? -kérdezgettem egymás után
-Autóbaleset miatt vitték be. Nem tudom, még nem mondtak semmit. Nem tudom. Még a kórházba se mentek be, egyből idejöttem hozzátok és azt szeretném, ha mind a 3 -an elmennénk -mondta anyu szomorúan
-Bocsánat, de nem baj, ha mi is bemegyünk?? -kérdezte Zayn
-Hát bejöhettek, ha akartok -mondta anyu
-Persze, hogy akarunk -mondta Niall
Gyorsan felkaptam valami ruhát, mert ugye pizsibe voltam és nem éppen abba kéne menni a kórházba, nemde? 10 perc alatt végeztem is. Rohantam le és el is indultunk. 1 órán belül ott voltunk. Mert az a kórház amibe elvitték az messzebb volt. Mindannyian befutottunk.
-Elnézést. Nem tudja hol van Mr. Styles? -rohant oda anyu egy orvoshoz
-De. A 3. emeleten a 10 -es kórterem. Még alszik, szóval egyesével látogassátok meg és halkan -mondta az orvos
-Jajj, nagyon szépen köszönöm, rendben -mondta és gyorsan mentünk is fel a  lépcsőn
-Nah szóval mivel csak egyesével mehetünk be, ezért inkább kezdje anyu -mondtam
-Oké. -mondta anya
Míg bent volt anya addig mi leültünk a székekre. Zayn erősen átölelt és a fülembe súgta:
-Nyugi nem lesz semmi baj.
Ilyenkor én is átöleltem és adtam neki egy puszit.
-Köszi, hogy te mindig mellettem vagy.
-Ez a minimum. -mondta és adott egy puszit a homlokomra
Ekkor már jött ki anya sírva.
-Anya, nyugodj meg -mondtam és mutattam neki, hogy üljön le mellém -akkor most én megyek be
-Oké kislányom, utána pedig Harry -mondta anya
Bementem és odaültem apához. Megfogtam a kezét. Egyszer csak felébredt.
-Kislányom? Te meg mit keresel itt? Nem Londonban kéne lenned? -kérdezte apu halkan, mert még alig tudott beszélni
-Eljött anya hozzánk közölni a hírt és mi jöttünk is. De most ne ezzel foglalkozz. Mi van veled? Fáj valamid? -kérdezgettem már kicsit nyugodtabban
-Iszonyatosan fáj a mellkasom -mondta apu és megfogta, majd próbált felülni
-Az nem jó. Várj, had segítsek -mondta és segítettem neki -figyu, most szólok a többieknek is, hogy fent vagy. Oksi?
-Oké. Köszi kincsem.
-Nincs mit apu -mondtam és adtam egy puszit a homlokára
Kimentem boldogan. A többiek persze ezt nem értették.
-Mi az kicsim? -kérdezte anyu
-Felkelt apu -mondta nagyon boldogan
-Hogy micsodaa?? -mondta anyu és letörölte a könnyeit és már is mosolygott
-Most bemegyek én és utána megint bemehetsz anyu. Okés? -kérdezte Harry
-Jójó -mondta anyu
Szintén leültem Zayn mellé aki megint átölelt.
-Várjunk csak, ez meg micsoda? -mutatott ránk anyu
-Jah.. őő.. háát én és Zayn járunk -mondtam mosolyogva
-És ha én ezt nem veszem észre el se mondod?? -kérdezte anyu mosolyogva
-Dehogynem. Csak még nem volt rá alakalom -mondtam nevetve
-Okés. -mondta anyu majd ezt súgta a fülembe:
*csak nehogy ő is megbántson*
-Ajj anya...ő nemfog -mondtam mosolyogva
-Akkor jó -mondta
És ekkor jött ki Harry is mosolyogva.
-Mehetsz anyu -mondta Harry
-Oké.
Elbeszélgettünk mi addig, míg anyu kijött. De anya már megint sírt.
-Mi az anyaa?? -kérdeztük Harryvel
-Most volt bent a doki és azt mondta, hogy holnap meg kell műteni -mondta anya és zokongott tovább
-Anya, ne sírj... Nem lesz semmi baja, hidd el -próbáltam vígasztalni, de már nem bírtam tovább és én is elkezdtem kicsit könnyezni
A folyosó közepén csináltunk egy csoport ölelést. 8-an. Niall, Liam, Zayn, Harry, Louis, Én, Eleanor és anya.
-Jó napot kívánok. Önökhez tartozik Mr.Styles? -kérdezte a doki
-Igen-igen -mondta anya
-Nah szóval az történt, hogy a férje normálisan vezetett, nem történt semmi se addig, míg egy részeg utas belé ment elölről. -magyarázta a doki
-Tehát nem is a férjem tehet róla? -kérdezgetett anya
-Nem -válaszolt rá kapásból -nah és még annyi, hogy már nem tudnak hozzá benézni, mert 9 óra és már túl késő van ahhoz. És azt meg már bizonyára tudják, hogy holnap meg kell műtenünk.
-Igen, tudjuk. Közönjük szépen, viszlát -mondta anyu és utána mi is elköszöntünk
A kórház előtt megálltunk kicsit.
-Gyerekeim. Ti most visszamentek Londonba vagy itt maradtok Magyarországon?? -kérdezte anyu
-Hát nem tudom. Elég messze van innen London. -mondta Harry
-Hát igen. Ma aludjatok nálam. -mondta anyu
-Elférünk veled együtt 8-an? -kérdeztem
-Igen, megcsináljuk majd -mondta anya
-Hát oké -mondtuk Harryvel közösen
-Ti is benne vagytok? -kérdezte anyu a többiektől
Mindannyian benne voltak. Kértünk egy taxit és szépen hazamentünk. Megcsináltuk, hogy ki hol alszik. Így volt: Anyu aludt a kanapén. Az én szobámba aludtunk 2-en Zayn-el. Harry szobájában aludtak 3-an, Harry, Liam, Niall. Louis és Eleanor is kaptak egy külön szobát.
Így volt ez egész. Elfértünk. Harryék a parkettán aludtak. Vagyis Harry nem, ő a saját ágyában. Az én ágyam meg kihúzhatós volt. Mi ott elfértünk Zayn-el.
Reggel korán keltem, de már fent volt anya. Fél8 volt.

Remélem elég hosszú lett és elég izgalmas, meg persze azt is remélem, hogy tetszett is :) A kövit szintén 2 komi után hozom plussz 1 feliratkozó :)

7 megjegyzés: