2013. augusztus 29., csütörtök

9.rész: Apa műtétje

Anya éppen pakolt.
-Jóreggelt anyu -mondtam mosolyogva
-Jóreggelt kicsim, mindig ilyen korán kelsz? -kérdezte
-Hát igen, közbe-közbe -mondtam mosolyogva -segítek rakodni
-Oh...köszi kicsim -mondta anya és megölelt
Gyorsan végeztünk is. Negyed9 volt.
-Én elmegyek lezuhanyozni -mondtam
-Okés.
Mire már kijöttem fent volt Harry, Niall és Liam. Ott hülyéskedtek Harry szobájába. Már csak Louis, Elanor és Zayn aludt. Gondoltam bemegyek hozzá. De már ő is fent volt, csak nyújtózkodott. 
-Jóreggelt -mondtam és adtam egy puszit az arcára
-Jóreggelt drágám -mondta Zayn és ő is adott nekem
Odafeküdtem mellé és megöleltem. Utána együtt mentünk reggelizni. Mindenki már reggelizett.
-És megjött a csodás páros -mondta anyu
Ezen mind a 2-en mosolyogtunk és leültünk enni. Majd mire mindenki megette mentek öltözni, mert utána indulunk be apuhoz, mivel ma műtik. Mire bementünk, pont az orvos jött ki apu korterméből.
-Jó napot. -mondta anyu és utána mi is köszöntünk
-Jó napot -mondta a doki
-Minden rendben van? -kérdezte anyu
-Igen. 10 perc múlva műtik.
-Köszönjük szépen az infót -mondta anyu és most már bemehettünk hozzá 3-an. Én, anyu és Harry.
-Sziaa apuu -mondtuk egyszerre Harryvel és odamentünk megölelni.
-Sziasztok ördögfiókáim -mondta apu nevetve
-Hogy vagy? -kérdezte anyu
-Remekül -mondta mosolyogva -Tudtátok, hogy 10 perc múlva műtenek?
-Igen tudtuk. Hidd el apu, nem lesz semmi baj -mondta Harry
-Hát remélem is -mondta apu
Ilyenkor bejött a doki és mondta, hogy a műtőt előkészítik és utána viszik aput is. Megnyugtattuk aput, hogy nem lesz semmi baj. Mire megnyugodott jöttek elvinni.
-Nah akkor sziasztok! -mondta apu
-Sziaa! Sok sikert -kiabáltunk utána mind a 3-an
Utána kimentünk a várakozóba. Én leültem Zayn mellé aki szintén erősen átölelt. Várakoztunk..várakoztunk. A műtét már másfél óráig zajlott. Anyu egyre idegesebb és idegesebb lett, próbáltam nyugtatni, de nem nagyon sikerült. És ilyenkor kijött a műtőből a doki. Mindenki egy helyben maradt. Csak a szív dobbanásokat lehetett hallani.
-Mi történt? Ugye jól sikerült? -kérdezgetett anyu
-A műtét jól sikerült -mondta a doki
Ilyenkor mindannyian egymáshoz bújtunk és ugrándoztunk.
-De viszont Mr. Styles-nak 2-3 hétig kerekes székbe kell ülnie. -mondta
-Kerekes székbe ?? -kérdezte anyu
-Igen.
-De ugye nem kell tovább mint 2-3 hét. Mármint nem élete végéig? -kérdezte anyu
-Természetesen nem. -mondta a doki
És ilyenkor folytattuk az örömtáncot. :D
-Nah és mikor engedik ki a kórházból? -kérdeztem
-Holnap jöhetnek érte 9kor -mondta a doki kedvesen
-Rendben.
-Nah viszlát.
-Viszlát.
Ez után még megnéztük aput, de beszélni nem tudtunk vele, mivel még aludt. És mentünk haza, nagyon boldogan. És megbeszéltük, hogy még 1 napot itt alszunk, mert megvárjuk míg hazahozzuk aput és majd utána megyünk vissza Londonba.

Sziasztok! Bocsi, hogy ilyen későn hozom csak nem nagyon értem rá:/ De remélem ez a rész is tetszik:) Jah és lehet, hogy késni fognak a részek, mert ugye itt a suli:(( A kövi részt 2 komi és 1 feliratkozó után hozom:))

4 megjegyzés: