2013. szeptember 27., péntek

10.rész: Végre minden rendben van

Hazaértünk és már 15:00 volt. És ekkor jött a kérdés:
-Ki éhes? -kérdezte Niall
-Én kicsit -mondtam
És a többiek is kicsit azok voltak. Neki álltunk enni, közbe pedig megbeszéltük, hogy pontosan mikor indulunk vissza, Londonba.
-Én szerintem felmegyek megfürödni -mondtam
-Okés -mondták
Mentem fel a lépcsőn, amikor láttam, hogy jön utánam Zayn, de én mentem tovább, majd megálltam a szoba ajtóm előtt:
-Mit szeretnél? -mosolyogtam rá
-Téged -mondta és kacsintott és ekkor megcsókolt
Elég hosszú csók volt. Nem akartam elengedni és ő se engem. És megzavart Niall:
-Öhmm..sziasztok! Bocsi, hogy megzavartalak titeket -mondta és elment
-Ennek meg mi a baja? -kérdezte Zayn
-Hát nem tudom -mondtam és utána néztem
-Nah folytassuk amit elkezdtünk -mondta Zayn és hajolt felém
-Őőő..bocsi, de most már télleg elmegyek megfürödni, nah sziaa -mondtam és adtam egy puszit az arcára
Majd gyorsan bementem a szobámba és becsaptam mind a két ajtót, a fürdőt és a szobaajtót is.
Mire végeztem és indulok le hallom, hogy mindenki nagyokat nevet. Lementem hozzájuk:
-Nah miről beszéltek? -kérdeztem
-Áá..csak azon, hogy milyen jó világunk volt amikor nem tudtál beszélni -mondta Harry és nevetett tovább
Ilyenkor odamentem hozzá és megütöttem:
-Hát csezd meg -mondtam és elkezdtem nevetni
-Naaaah, ezt még nagyon, de nagyon visszakapod -mondta és elkezdett kergetni
Végig futottuk az alsó szintet. A többiek csak röhögtek rajtunk. Én elfáradtam a bejárati ajtónál és Harry elkapott. Felemelt és pörgetett össze-vissza.
-Nah vigyázzál az én életemre -mondta Zayn és elkezdett nevetni
-Jaaa..bocsánat! Kérem, bocsásson meeg! -mondta és letérdelt
Ilyenkor mindig azt mondom magamba: ''Igen, ez az én családom. És, ha én is ilyen leszek, akkor nagy baj lesz'' és elkezdek ilyenkor mindig kuncogni.
Annyit szórakoztunk, hogy úgy csak repült az idő. Este 20:00 volt. Elmentek sorba fürödni és nekiálltunk vacsizni. Niall, Liam és Louis evett. Én, anya, Zayn és Harry nem voltunk éhesek. Megbeszéltük, hogy holnap reggel 09:00-re megyünk apáért. És mi pedig este 18:00-kor indulunk vissza Londonba. Mire ezeket megbeszéltük, mindenki fáradt lett és mentünk a saját helyünkre. Mi persze Zayn-el még beszélgettünk és nekiálltunk megint csókolozni. És ilyenkor elkezdett durvulni a helyzet, de én ezt nem engedtem:
-Most mi a baj? -kérdezte Zayn
-Bocsi, de én még nem vagyok erre készen.. szerintem ez még túl korai
-Oké. Ha te mondod -mondta Zayn és mosolygott
-Akkor nem haragszol? -kérdeztem
-Miért haragudnék? Rád nem is lehetne -mondta mosolyogva és szenvedélyesen megcsókolt
 És most már mi is lefeküdtünk aludni. Reggel 06:00kor szólt az ébresztő, de én véletlen kinyomtam és hát, elaludtam. Majd 06:30kor arra keltem, hogy Zayn ott ül előttem és van nála reggeli.:
-Ezt neked csináltam -mondta és megcsókolt
-ÓÓÓÓÓÓÓ... köszönöööm, imádlak -mondtam és visszacsókoltam
Nekiálltam enni, de Zayn le se vette rólam a szemét.
-Mi az az érdekes rajtam? -kérdeztem mosolyogva
-Tudod, minden -mondta és ő is mosolygott
-Hát..jó tudni -mondtam
Majd Zayn elment megfürödni. Mire végzett én is elmentem. Már mindenki kész volt kivéve én. Kereken fél9-re készültem el és indultunk is apáért. Mire odaértünk össze volt rakodva és már tolószékben is benn ült. Nah és persze nagyon boldog volt, amit jó volt nézni. Elmentünk bejelenteni, hogy elvittük aput. Indultunk is haza.
-Otthon, édes otthon -mondta apu és nagyon örült még mindig - hmm.. kicsit éhes vagyok, van valami kaja?
-Jéé, nem csak én kérek folyton kaját -mondta Niall és elkezdtünk röhögni
-Igen drágám, vaan. Mit kérsz? Van ..... -sorolta fel a kajákat
Míg ők ezt eldöntötték én felmentem a szobámba és Zayn szintén jött utánam.:
-Nah és most mit szeretnél? -megfordultam és rámosolyogva kérdeztem
-Ezt -megfogta a nyakam, odahúzott magához majd megcsókolt

Nagyon-nagyon sajnálom, hogy most hoztam csak az új részt:/ Esküszöm, hogy mostanában minél jobban hajtok megírni az új részeket. Remélem ez is tetszett:) Kövit 2 komi és 1 feliratkozó után hozom:)) Sziasztok! 



2 megjegyzés:

  1. Szia Törpeee :DD A rész mint mindig, nekem most is tetszett. Van egy tippem hogy Niallnak mi a baja. Hát ha egyszer legjobb barátnők vagyunk és beavattál és én naggyábóóól figyeltem, akkor tudom hogy mi a baja. És én ezt most nagyon értelmesen fogalmaztam meg XD Majd benézel az én blogomra is? *-* Légyszikeee olvasd el:
    http://louisandstella1d.blogspot.hu/
    Csak így tovább a részekkel ;)

    VálaszTörlés